sista dagen

Idag var sista dagen i skolan för det här året, och sista dagen på S:t Eskil med min klass. Jag har ju bestämt mig för att byta till en annan skola så där börjar jag efter jul, men åh vad jobbigt det var idag. Tycker ju faktiskt om personerna i min klass och jag kommer sakna dem :-(. Det är så lätt att glömma bort att man faktiskt inte kommer gå i deras klass längre, jag kommer behöva gå ur klassgruppen på facebook och jag kommer inte gå till S:t Eskil längre. Ibland undrar jag om jag gör rätt val men jag ska inte börja panika nu, jag minns hur rätt det kändes i måndags på JB så jag vet innerst inne att jag gör rätt val. Men lätt är det då inte, det här är ju ändå min klass... Kommer sakna dem så mycket men får trösta mig med att jag faktiskt tänker gå och hälsa på jätteofta. Det här kommer bli bra, Bianca sa att man ska blicka framåt och det har hon ju rätt i. Jag har inte mått 100 den här terminen så jag vet att jag ska byta, men det är ju såklart på både gott och ont. Hoppas att allt blir bra nu bara för snart orkar jag nog inte mer! 
 
Efter skolavslutningen mötte jag i alla fall Simon på stan, vi åt en subway och kollade i lite affärer. Sedan gick vi till godisland och mötte upp mamma och pappa, sen var det dags för bio! Vi såg The Hobbit som var nästan 3 timmar lång men det kändes som ungefär en halvtimme. Men bra var den! 
Anonym

Är bara lite nyfiken så menar inget illa alls med denna fråga, men när man läser nu verkar det som om du gillar din nuvarande klass, kommer sakna dom och så så varför ska du byta? :)

2012-12-21 / 00:03:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: