you are my heaven

Blev ingen bra dag idag av olika anledningar. Arg och ledsen på allt, och på mig själv. Jag tänker för mycket precis hela tiden. Finns det nåt man kan göra för att sluta?! Lyssnar på bästaste låten av alla bästaste låtar, fäller en tår till den bara för att den är så fin och hoppas att Simon svarar på sms snart. Vill åka hem till honom igen, och vara gladare. Ta vara på tiden med honom, man vet aldrig hur mycket tid man har...
Cajsa Tapper

Jag svär lovisa jag är bara en kommentar eller ett mail bort och jag vill verkligen hjälpa dig om det känns tufft. Jag mår också piss ibland och när allt känns skit så är det jätteskönt att skriva av sig och få ut allt, eller iaf det mesta. Snälla lova att du vet det för jag finns alltid här!!!! <3

2012-08-29 / 20:33:14
http://tappercajsa.blogg.se/
ALMAS

du verkar ha det tufft nu, hoppas att saker och ting ordnar sig! annars finns jag alltid att prata med om du känner för det. du tar dig igenom detta lovisa! <3

sv: men ellerhur??? finns massa rådjur här också men har aldrig lyckats :( hans bild är ju perfektion!

Svar: <3
//Lovisa

2012-08-29 / 22:01:33
http://almawiola.blogspot.com
Cajsa Tapper

Sv: fyfan gumman, det suger ju... Jag lider verkligen med dig och jag hade nog känt likadant om jag hade haft pojkvän! Och jag vet känslan när alla andra verkar ha hittat asmånga nya vänner på sina skolor och här står vi och jag har inte klickat med någon speciell än, men det kommer nog förhoppninsvis... Hursom haver, du sökte till samhällsprogrammet va? Hur är skolan, är den stor? Och varför vantrivs du?? :( är det för att simon inte går där? <3

Svar: Ja till stor del så är det för att Simon inte går där, men också för att många kompisar går där. Sen är min skola en ''emoskola'' som alla säger, och jag vägrade att lyssna på det innan men det är verkligen så. Jag är ingen riktig fjortistjej men mer åt det hållet än personerna som är här, alltså jag vill hitta kompisar som älskar att gå på stan, ta en fika och kanske ha filmkväll nån fredagskväll men ingen är så här. Alltså fattar du? :( Jag känner mig liksom konstig, att jag inte passar in där, men så är det inte på den skolan jag vill gå på.. Jag vet många i klassen jag vill gå i och där är de dessutom 32 i klassen istället för 13 som i min. Jag vill ha en stor klass, många nya ansikten att lära känna och få många klasskompisar. Det är inte alls så att jag hatar personerna i min klass, jag tycker de verkar vara underbara personer som alla vill väl men det är inte direkt min typ av kompisar, men gud vad konstigt och taskigt det låter när man säger så men... det klickar inte riktigt och skolan känns inge bra heller. Sen det där med Simon, alltså han och jag pratar om det hela tiden så han vet ju om att jag är en avundsjuk typ men han har sagt att han tycker nästan att det är lite bra, det visar ju att jag verkligen tycker om honom och att jag själv aldrig skulle kunna göra nåt med någon annan än honom. Men det är så otroligt jobbigt för mig själv att kolla på hans schema och tänka ''okej nu har han tyska.. då var det bara hon matilda och han som hade det från klassen så mest troligt sitter de brevid varandra och pratar nu...'' och jag blir värsta nojig, fattar du? Det är det jag hatar, att jag inbillar mig saker. Går han på tyskan med en tjej så tror jag alltid direkt att ''omg de är kära'' fast liksom det behöver inte alls vara så. Så onödigt alltihopa och det vet jag om, ändå så försvinner inte tankarna. Det är som att det är två personer inom mig, en som är den där avundsjuka och en annan som bara hänger med men vet att det är dumt, onödigt och fel att tänka så om honom. Egentligen så litar jag ju på honom, jag vet att det vi har är något speciellt och att han vet det också, vi har hängt ihop igenom vått och torrt och alltid löst alla problem. Det är väl mer att jag inte litar på mig själv, jag förstår inte riktigt varför han skulle välja mig framför de där tjejerna.
Usch jag blir så förbannat arg på mig själv att jag inte bara kan tänka som en normal person nångång. fml
//Lovisa

2012-08-29 / 22:27:05
http://tappercajsa.blogg.se/
Cajsa Tapper

Och btw, jag förstår att det känns jobbigt med alla "snygga tjejer" i hans klass men det ligger ju i betraktarens ögon eller hur? Du är skitsnygg lovisa, finaste klaraste ögonen och din kroppsform är typ perfekt enligt mig. Du är tsm med simon och han är tsm med dig av en anledning eller hur? För att du är precis lika fin på insidan, om inte vackrare!

2012-08-29 / 22:31:01
http://tappercajsa.blogg.se/
J U S T G A L A X E

Åh fina du<3 Du förtjänar allt det bästa iaf. Hoppas att det blir bättre!

2012-08-30 / 19:13:17
http://justgalaxe.blogg.se
Cajsa Tapper

sv: Det där med klassen... jag förstår dig till 100% och jag önskade att vi hade kommit i samma klass. fy tusan vad jag hade varit gladare då!! :) men nu är det ju inte så tyvärr (önskar egentligen att alla mina läsare gick i min klass haha) så det är väl bara att gilla läget. Kan du absolut inte byta då? Eller är det de att du vill gå linjen men på en annan skola? :/ I min klass verkar det som att alla regelbundet går ut och festar och har gjort allt medan jag aldrig har testat att röka. hah... pinsamt.
Jag går i en stor klass, vi är runt 30 pers och alla tjejer har grupperat sig redan och alla är osäkra och ingen vågar ta något intiativ så det känns som jag får göra det hela tiden. Jag som kommer på nåt att prata om, jag som frågar, jag som säger ditten och datten. DET ÄR RIKTIGT TRÅKIGT. Jag har hittat några i klassen som verkar som jag, men de cirkulerar runt de andra i klassen också som jag inte klickar med. Men nu var det inte mig det handlade om.

Vad skönt att ni kan prata om det! Jag tycker inte du ska vara så himla orolig, och som du säger, så vill du ju inte vara det heller. Men du får inte vara så hård mot dig själv heller!! Om jag hade gått på en tysklektion med t.ex. Simon då, så kanske jag hade snackat med honom och tyckt han var schyst men jag hade ju respekterat honom eller vad man ska säga, vetat gränsen, för att han är tsm med dig. Förstår du vad jag menar? Jag hade inte försökt "hooka" eller vad man ska säga haha. Alla tjejer är ju inte likadana, men jag förstår din rädsla och det är naturligt.
Usch jag vill så gärna hoppa in i din klass och hjälpa dig och få dig på bättre humör och göra så att du blir gladare, jag vill verkligen det, varför är verkligheten så orättvis??

Svar: Precis. Det är ju just det, jag är så rädd för sånna hemska tjejer som nästan blir mer intresserad av en kille om han är upptagen liksom. Som att de ser det som en utmaning... Och gud vad jag vill att du skulle gå i min klass också. Och göra mig glad. Gud vad jag vill det, varför bor du så långt bort?
//Lovisa

2012-08-30 / 19:24:03
http://tappercajsa.blogg.se/
Tilda L

När jag läst kommentarerna osv ovan Lovisa. Vill jag fortfarande be om ursäkt ännu 1 gång för hur jag 1 gång betedde mig i en kommentar. Och jag mår så himla dåligt av det! Just nu vill jag bara att du ska veta att du är så jävla grym Lovisa.
Simon är din kille frivilligt. Han skulle göra slut om han inte längre ville vara din kille.
Men jag fattar precis hur du känner Lovisa, har hänt mig med, fast inte i ett förhållande, utan "på G" , och det är så himla jobbigt att känna "just nu är de inte mig han umgås med" osv , så jag vet Lovisa. Och jag vill verkligen av hela mitt hjärta att du ska höra av dig till min e-post så kan vi prata och ifall du vill så går det bra! Kramar <3

2012-08-30 / 20:09:07
Cajsa Tapper

Hoppas att det blir bättre, det är, till min stora besvikelse, det enda jagkan göra just nu och du förtjänar verkligen inte att må såhär dåligt. Du är en sån fin och härlig tjej!!! Åh jag vill så mycket och jag vill träffa dig men det är så långt emellan och jag undrar varför sverige är så långt. Puss på dig söta du! Tänker på dig <3

"Worrying will never change the outcome"

2012-08-30 / 20:36:59
http://tappercajsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: