annas fotbollsmatch

Igår hade min fina kusin Anna första fotbollsmatchen för säsongen så vi for dit och tittade på. Hon var superduktig och jag måste erkänna att jag själv saknar att spela fotboll! :( Jag gjorde ju ändå det i typ 7-8 år och jag älskade det verkligen... Trots att jag spelar volleyboll nu så är jag faktiskt en fotbollstjej innerst inne, gash det är ju så himla kul att spela! 
 
Idag är det sista dagen här uppe, hela morgondagen kommer spenderas i husbilen och sedan får jag äntligen krama och pussa på min pojke och mina kissar igen. Det kommer vara skönt att komma hem igen även fast jag har haft det bra här borta som vanligt. Så jobbigt att det är 80 mil bort så att man bara hälsar på nån enstaka gång per år, jag kommer ju sakna alla här uppe så mycket. 
Emma Surell

fotboll är bäst ju! :D

2012-08-09 / 13:03:34
http://emmasurell.blogg.se
Josefin

Okej det här höll jag egentligen på och skrev i onsdags i bilen påväg till Stockholm via mobilen men råkade radera allt och blev jättearg och har inte orkat skriva om men nu kör vi!!!

Det kom upp på mitt newsfeed att du taggagts att du ätit på Näske krog (intressat newsfeed då en jag inte ens känner kommer upp att de taggat dig!!!) och då det första jag tänkte säga var att där brukar jag och Madde jämt äta när vi åker till Umeå och rårakorna är jättegoda hihi!! Sen det andra som jag tänkte skriva är så sjukt kul tycker jag för när jag då tänkte kommentera det här till dig så sökte jag på din blogg via safari och inte via Bloglovin och var osäker på ditt namn men sökte typ på lovisaeriksson och då kom jag in på nån random blogg och ba ej denna var det inte jaha. Men tycker det alltid är kul att kolla datum på sånna bloggars inlägg och då var det sen 2008 jag ba coolt och sen fortsatte jag läsa lite i inlägget för det var så roligt för det började med "Jaså , hej . Nu är alla borta .. pappa köper lister till mamma och pappas sovrum, och mamma och ludde är och köper shorts till ludde." och då tänkte jag men vänta nu Lovisas storebror heter väl Ludde?! Sen fortsatte jag läsa och ba Eskilstuna aaaah men sen stod det om fotboll och det var det enda för då tänkte jag men Lovisa spelar ju volleyboll. Men då tänkte jag gå in på din blogg (gick in via din gamla blogg och klickade på länken till nya så hittade till slut) och fråga dig om det var din blogg haha och då var det värsta ödesgrejen för då (det var alltså detta inlägg jag försökte kommentera i onsdags) var det här ditt senaste inlägg som handlade just om att du spelat fotboll och jag har aldrig sett dig skriva vad jag minns om det förut så jag tänkte bara vad är oddsen att du skriver om det just då!!!!! Så är det här du Lovisa http://lovisaeriksson.blogg.se/ hahahahaha? :D Åhhhhh! Ha det bra kram!

Svar: HAHAHAHHAHAHAHAHA JAAA DET VAR MIN FÖRSTA BLOGG TYP HAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!
//Lovisa

2012-08-13 / 16:44:59
http://josefinb.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: