it's friday

Njöt av att vara pluggfri igår så jag passade på att rita ihop en flamingo till en tom tavla i sovrummet. 
Det är alltid lika skönt att vakna upp och inse att det är fredag, särskilt när man inte har något alls att plugga och inte heller något jobbpass på hela dagen! Började min dag med att åka hem till pappa och mina kissar för att äta värsta lyxfrukosten och sedan slappade vi i soffan till en film. Sedan åkte jag hemåt och hämtade upp Philip som precis slutat jobbet, vi åkte och käkade lunch på bästa kin kitchen. Det blir fullt upp den här helgen för ikväll har vi planer, imorgon ska vi till först till Erikslund och sedan väntar lite kvällsjobb, och hela söndag spenderas dessutom i Romme. Hoppas ni får en fin helg! 
JUNITJEJ

Snyggt målat!

2018-07-09 / 21:59:48
http://www.junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: