tja!

Hej! Här sitter jag och ska egentligen plugga men ni vet hur det blir - helt plötsligt är man inloggad på bloggen eller man upptäcker att man sitter och smsar istället eller så kommer man på sig själv med att leta slitna toppar. Men om det så tar mig hela jäkla natten så ska jag bli klar med min dumma idrottskomplettering, orkar inte ha den i mitt huvud mer! 
 
Förlåt att jag knappt hör av mig här längre men jag har haft fullt upp! Igår efter skolan var det födelsedagsfika för kära Julia med tjejkompisarna i klassen, sedan tog jag bussen hem till Simon och var där ett tag innan det sen var dags för träning. Hemma på kvällen sen åt jag mumsig mat som ni ser! Idag efter skolan stannade jag kvar ett litet tag med Julia och Frida och satt och pluggade innan jag mötte mamma på stan, vi köpte presenter till min storebror som fyller 22 år imorgon och lite annat innan vi sedan åkte och fikade och handlade. Här hemma har jag och mamma ätit hemmagjorda hamburgare, godast i världen jag svär, och jag har kämpat på med min idrottskomplettering men som jag sa har det blivit lite annat på datorn också... Men nu ska jag gå tillbaka så att jag kan lämna in den ikväll, vore himla skönt! Ha det fint allihopa och njut av att det är sista skoldagen imorgon, wiho! Puss! 
Andrea

har du plattat håret????????

Svar: nej bara borstat och fönat haha:)
//Lovisa

2013-03-29 / 11:19:55
http://fanniandrea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: