så länge det finns stjärnor över oss

Idag har jag äntligen fixat klart alla julklappar och nu är de också inslagna och redo för att öppnas. Helt galet att det bara är tre dagar kvar till julafton. Julen är så himla mysig och jag älskar att både få & ge julklappar. Det är en sån glad högtid. Inte bara har jag varit och fixat klart de sista julklapparna utan jag har också vaknat upp hemma hos Simon och myst där ett tag med min lite sjuka pojkvän och så har jag bakat brownies-liknande kakor. Snart blir det middag med hela familjen och senare ikväll åker vi, Cissi och Simon på bio för att se sista Hobbit-filmen! Kort kan man ju sammanfatta denna dag som väldigt bra helt enkelt. Ha det fint! 
 
Elin Ernér

Åh så fina julklappar du har gjort!! Alla mina ser typ likadana ut haha....

Svar: åh tack!! nejdå jag tror de är jättefina! <3
//Lovisa

2013-12-21 / 18:42:10
http://elinerners.blogg.se/
mummi

Jag tycker som Du om julen och det lungnet efter allt julstöket.Önskar Dig en Glad Jul och Gott Nytt år 2014,många julkramar<3

Svar: detsamma mummi!! <3<3
//Lovisa

2013-12-21 / 19:31:21
Ellen (alatariel)

Åh vad ser fint ut! ^^

2013-12-21 / 21:00:40
http://alatariel.papper.fi
jalina

åh vilka fina paket hihihi!! julen e bäst!

2013-12-22 / 20:27:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: