önskelista

Nu är det bara 2 veckor kvar till julafton och det här är lite av det som jag inte skulle bli ledsen över att få i julklapp! Det är ju väldigt mycket grejer och jag förväntar mig inte att få särkilt mycket till jul, jag har ju redan fått en ny iphone liksom (!!) och av släkten brukar jag mest få pengar. Men det är ju ändå kul att lägga upp en önskelista och ge folk (typ min storebror haha) lite val för säger man bara en grej som man önskar sig så vet man ju oftast vad man kommer få vilket såklart är lite tråkigt! 
 
Dagarna går och idag var det dags för tisdag vilket innebar tandläkaren och en massa gående för min del. Var tvungen att gå från skolan till tandläkaren men som tur var skulle Julia också till tandläkaren just idag av alla dagar så vi kunde gå tillsammans. Efteråt var jag tvungen att gå till bussen i fröslunda och från bussen var jag tvungen att gå hela vägen hem i slasken. Nu hade jag lovat mig själv att ta tag i historiainlämningen men jag är ganska okoncentrerad när det gäller mitt historiaplugg känner jag. Jag har i princip gjort allt man kan förutom att ha historian uppe som att kolla william spetz-videos, druckit varm choklad, fixat ihop detta inlägg..., spelat på mobilen, skalat mandariner i tusental och busat med katten. Men nu ska jag banne mig skriva vidare om Brittiska imperiet så håller vi tummarna för att jag blir nästan klar idag. blöööö
 
MATILDA

bra önskelista :)!

2013-12-13 / 12:17:30
http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: