julklappar

1. Lurvig tröja 2. ''Mobilpåse'' 3. Plånbok 4. Bok om självkänsla 5. Mobilväska 6. Biokort 7. Tidningar om foto & photoshop 8. Grön kjol 9. Beyonce's parfym Heat 10. Foundation 11. Halsband 12. USB-minne med Illustrator-kurser 13. A-jays hörlurar 14. Pyjamas 15. Teckna Mode-bok 16. Hårinpackning 17. Iphoneskal + min TV, pengar och en concealer från make up store och så ska jag få nån present till av Simon. 
 
Alltså jag är bara så himla nöjd med alla mina julklappar. Tydligen har jag varit väldigt snäll det här året! Tack så mycket alla, ni är bäst! ♥ Den här julen tar nog hem priset som bästa jul hos mig i alla fall. :-) 
 
 
 
 
Bia :)

Awww där e kattisen! :D
Haha jag hade sämsta julen xD

2012-12-30 / 12:10:54
Ellen (alatariel)

Åh så mycke fint du fått! :)

2012-12-31 / 11:27:35
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: