lite fakta om mig

Jag gör som några andra, svarar på de här frågorna! Kopierade dem från Lina men har tagit bort några och sånt där.
 
Vad heter du?
Lovisa Erika Eleonora Eriksson
 
När är du född?
Den 30:e April 1996
 
Hur lång är du?
Jag är ca 166 cm över marken! 
 
Vilken ögonfärg har du?
Blå
 
Vad har du för sko storlek?
37-38

Favorit djur?
Kissekatt
 
Har du något husdjur?
Ja, två kissar.
 
Har du några syskon?
En storebror! 
 
Vilken är din favoritglass?
Magnum Double, piggelin och typ twister... eller B&J phis food! Eller bara mjukglass. 
 
Favoritserie?
Alltså det här kan ni väl inte tro men Spartacus. Om jag liksom mååååste välja bara en. 
 
Favoritmat?
Älskar typ all slags mat nääästan. Men korvstroganoff, köttfärslimpa, tacos, pannkaka, kinamat, subway!!!, mammas hamburgare.... 
 
Favoritårstid?
Nummer 1 är såklart sommar. Nummer två är vår!  
 
Brukar du festa? 
Nejjjjjj jag är verkligen mysa-med-pojkvännen-framför-en-film typen. 

Om du inte hade fotointresset vad skulle du då ha velat syssla med?
Ritat mer. 

Hur beskriver du dig själv?
Kontrollfreak oftast, glad, konstig.......
 
Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, Danmark, Island, Estland, Spanien, Malta, Kroatien. Sen har jag varit i Portugal och Bosnien Hercegovina men bara i ca en kvart hahahhaa. 

Vart vill du resa?
Överallt! Men just nu vill jag till nåt land i Afrika, Grekland och till Madeira typ. Och ser fram emot Paris nästa åååår!! 
 
En dag du aldrig glömmer?
När Simon och jag blev tillsammans hihi, 21/3 2011♥
 
Anonym

Hur blev du och Simon tillsammans? :)

Svar: Vi gick i samma klass ett tag:)
//Lovisa

2012-09-02 / 12:56:44
Jarina

Men åh så fin du är på bilden!

2012-09-02 / 13:57:20
http://jarinafoto.blogg.se/
Tilda L

Ditt utseende är värt att dö för. Du är så söt och så himlans snygg!

2012-09-02 / 17:13:05
J U S T G A L A X E

Hej! Just nu har jag en fototävling på bloggen där du kan vinna en värdecheck hos tvspelsweb.se för 200kr. Det skulle vara jättekul om du var med! Länk: http://justgalaxe.blogg.se/2012/september/fototavling-vinn-200-kr-pa-tvspelswebse.html#comment Ha det bäst! :)

2012-09-02 / 17:29:11
http://justgalaxe.blogg.se
Moa

Jag heter också Eleonora! :D Älskar din blogg :D

2012-09-03 / 20:52:14
http://moaeleonora.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: