torsdag 15/6

Från en härlig kväll då det bara var du & jag på ett berg i solen. 
Hela veckan är fullspäckad för mig. Jag tycker att det är väldigt jobbigt, men samtidigt är det ju väldigt roligt. Jag måste bara försöka lugna mitt numera väldigt lättstressade hjärta som dunkar i racerfart så fort det blir mer än några saker att hålla koll på. 
 
Många saker har dock redan gjorts/bockats av: träffat Hanna som fyllt år. Av mig fick hon två hål i öronen som vi tjatat om så länge att vi ska göra. Numera har vi hela 7 hål var, men tror dock det kommer bli fler, haha! Jag och Philip har också hunnit skjutsa & hämta våra inneboende katter till veterinären och mötit upp vår kattanordnare för att hämta massa papper till nästa ägare. Vi har tvättat och städat. Jag har shoppat hundra (känns det som i alla fall) murgrönor och planterat på balkongen och lite här och var i lägenheten. Vi har lyxat till det med middag på Pinchos med mina föräldrar och även hunnit vara på personalmöte då vi åt riktigt god mat tillsammans och dessutom tävlade mot varann på Prison Island. Det var riktigt roligt! 
 
Kvar denna vecka blir en brunch imorgon hos Philips mamma då hans storasyster kommer hem efter över ett års tid i Australien! På lördag ska vi ha eventuella blivande ägare till våra jourhemskissar över för att titta, och på söndag ska vi hinna med en liten lunch också hos Philips mamma. Och på det ska vi stänga hela helgen på jobbet! Fullt schema med andra ord, inte många andningsrum, men klockan tickar hela tiden ner till semester!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: