parken zoo

Två bilder från när mammis och jag strosade runt på Parken Zoo.
Idag jobbade jag det sista passet på Parken Zoo för några dagar, nästa har jag inte förrän på söndag. Ska bli skönt med lite lediga dagar för nu har jag jobbat sex dagar av de senaste sju. Imorgon är det firning av Hanna och Frida som gäller, på torsdag ska jag jobba på katthemmet och fredag + lördag kommer spenderas i Stockholm. Hanna + lillasyster Clara och jag ska självklart se 5 seconds of summer & One Direction och det kommer vara så bra! Kommer sjunga tills halsen spricker! Hanna och jag stannar kvar även på lördag och det är alltid uppskattat med en dag med sin bästa vän ellerhur? :-) Känns som det kommer bli riktigt bra dagar det här! 
 
 
 
 
Elin Ernér

Ska också på One Direction på fredag, så himla taggad!!

2014-06-11 / 12:48:36
http://elinerners.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: