lång dag

Postar en gammal bild för har inte fotat på så himla länge :( hoppas det blir såhär ute i sommar igen! 
Idag har det varit en sån jäkla lång dag, har hunnit med att sluta skolan & ta sommarlov, jobba i över sex timmar på parken zoo och firat in sommarlovet med tjejerna över en middag ute. Nu är jag ungefär helt slut i huvudet och ska inte behöva orka så mycket mer idag hade jag tänkt, kanske bara något avsnitt av Gossip Girl innan jag somnar... 
   Det där med sommarlovet känns så konstigt! Har inte riktigt fattat än, plus att det inte känns som det eftersom det bara regnar hela tiden och nästan är minusgrader känns det som. Vi gick liksom i jeans till avslutningen och det var ju inte sådär jätteroligt, menmen! Hoppas sommarvärmen kommer snart så man känna att man verkligen har lov! 
myrinsfoto

superfin bild!

2014-06-05 / 14:37:30
http://myrinsfoto.blogg.se
Emelie

Vilken härlig bild! Vart är kjolen ifrån? :)

Svar: hm tror jag, men det var några år sen!
//Lovisa

2014-06-06 / 10:34:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: