det bästa med sommaren

Det bästa med sommaren är att få äta alldeles för många jordgubbar (om det nu går), att få vakna i sängen utan någon himla väckarklocka och att få sätta på ett gossip girl avsnitt direkt, att få ligga ute i hängmattan och läsa, att gå barfota i gräset och att kunna äta en glas utan att frysa. (dock får det gärna komma lite mer sol & värme nu tack, har faktiskt jeans på mig idag)
 
Som vanligt ska jag börja klaga när jag insåg att jag redan har haft sommarlov i TVÅ VECKOR. Jag tänkte "jag har ju fan inte gjort ett skit", men så känns det alltid. Jag har visst gjort saker. Jag har fan träffat 5 seconds of summer. Jag har varit på konsert och jag har jobbat. Och jag har haft perfekta sommarlovsdagar som innebär bad, sol och glass. Jag ska inte klaga. 
 
Nu väntar jag på att Hanna ska svänga förbi mig med bilen och hämta upp mig, vi ska på äventyr till Västerås idag hade vi tänkt med först lite shopping, sen lite mat i magen och sedan ska vi gråta ut våra hjärnor till The Fault In Our Stars. Det kommer vara jobbigt, men boken är så fin & man måste ju bara se filmen också. Det blir fint det! Ha det mysigt ni också, pussis. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: