de senaste dagarna

Hej på er! Juli har börjat bra, mina senaste dagar har varit så himla bra! I fredags jobbade jag och sedan var det dags för fest hos Julia & Philip. Det var jätteroligt att träffa alla gamla vänner, det var en bra kväll. I söndags åkte jag och Hanna ut till Sundbyholm på kvällen, satt i solen och lyssnade på Lars Winnerbäck och åt jordgubbar. MYS. Igår var jag leeedig och Simon också, första gången vi är lediga samtidigt på aslänge haha, så då hade vi sovit på natten och spenderade dagen vid poolen. Så jäkla skönt, hittills har det ju bara varit sol när jag har jobbat... På eftermiddagen åkte pappa och jag och tittade på den röda bilen som jag senare köpte, wihoooo jag har en bil.♥ Sen åkte jag hem till Hanna och hängde ett tag, vilket jag gör nu också hihi. På det har det varit lite jobb här och där också!
 
Cajsa Tapper

Så himla fin Lovisa!!! AAAh tänk att äga sin egen bil :D

2014-07-08 / 20:10:51
http://lovelycajsa.blogg.se
Sohejla

Vilken söt bil! Har själv inställningen på att skaffa en bubbla när jag har tagit körkortet :)

Svar: gör det! de är hur fina som helst:)
//Lovisa

2014-07-26 / 10:43:46
http://sohejla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: