blueberries

Idag blev det augusti och vanligtvis brukar jag ha ångest över detta p.g.a. att jag då redan haft sommarlov i typ två månader, men nu känns det hela väldigt lugnt. Jag njuter av att kunna äta blåbärsfrukost ute i solen, att kunna ligga i hängmattan och läsa eller att kunna åka och ta ett kvällsdopp utan att frysa ihjäl. Mycket roligt har hänt under min sommar och mycket mer ska hända, idag t.ex. seglade jag med Hanna och imorgon ska jag till Stendörren med Simon för att bada i havet. Mycket jobb väntas dessutom här framöver men det är bara att kämpa på, snart får jag ledigt nästan en vecka och den kommer jag spendera i Skellefteå med mina kusiner, min moster och min mormor. :):):) Även om det är skönt att det är sommarlov ett tag till så känns det inte helt fruktansvärt att börja skolan heller (om dessa känslor enbart existerar pga. att jag får tillbaka min macbook då är fortfarande oklart). Dessutom längtar jag lite till hösten för då ska jag både till Grekland & London vilket känns helt underbart. Ibland mår man så bra. 
 
 
 
Sofia

Åh så gott med blåbär! Låter himla härligt!

2014-08-01 / 23:28:57
http://skimmer.blo.gg
Tovvsan

Längtar oxå lite till hösten haha, älskar alla färger, regnet och höstmodet haha :)

2014-08-02 / 11:50:21
http://tovvsan.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: