just me & you

På nummer 4 på min lista över 50 saker jag tycker om så kommer weheartit! Listan är dock inte i kronologisk ordning haha. Jag tycker det är så mysigt att sitta och titta på så oerhört fina bilder. Man får både inspiration och mår bättre tycker jag, för ibland är det så att en liten text kan få en att förstå viktiga saker eller att inse hur man känner sig just då. Weheartit är nog appen jag använder mest på telefonen! Så himla himla fint. Följ mig @lovisaerika. 
 
Nu har jag kommit hem och jag kan äntligen pusta ut! En hemsk spanskaredovisning är över och ett annat arbete är också klart idag. Det blev en fin onsdag idag också, var lite spontan för en gångs skull och följde med Hanna till Tuna Park efter skolan! Nu ska jag strax äta, kanske plugga ytterst lite och sedan ska jag bara glo på Glee resten av dagen. Det är så det ska vara! 
Sofia

Jag gillar också weheartit, bästa sidan/appen som finns enligt mig! :)

2013-10-23 / 21:48:38
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: