önskelista

Jag fyller år om 14 dagar och slängde därför ihop ett litet collage med de saker jag önskar mig. Det är ju inte något särkilt speciellt utan som ni ser är det mest tröjor och armband haha. Jag har i alla fall önskat mig body misten från Victoria Secret och den blommiga klänningen av Simon och sen det svarta linnet eller en tygväska av mina tjejkompisar. Annars vill jag hemskt gärna ha den vita peplumtoppen från Bikbok (så himla fin) eller några fina armband att pryda mina armar med. 
Ebba

vart finns klänningen? :)

Svar: Den finns på rutstore:)
//Lovisa

2013-04-16 / 22:19:32
Cissi [Foto]

Vart kommer tygkassen ifrån? :)

Svar: Den kommer från Kandee :)
//Lovisa

2013-04-17 / 09:14:09
http://cissifoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: