lista

Jag tog en liten lista ifrån Alma, bra med en sån när man inte har något bättre att skriva!
 
Hur gammal är du? 16 (men 17 om 16 dagar!!!).
Hur gammal känner du dig? Jag vet faktiskt inte, ibland känner man sig så himla liten och man kan inte riktigt förstå att om ett år fyller jag 18 år, men ibland känner man sig himla mycket äldre än 16 också. 
Vad har du gjort i dag? Bara varit hemma faktiskt. Simon sov här, vi sov, åt frukost, kollade klart en film, spelade xbox, lagade lunch och har bara latat oss. 
Vilken film såg du senast? The Last Samurai haha. 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommaren och våren, för det är ljust, varmt och fint ute. Man blir gladare då. 
Är du besatt av någonting? Jag skulle säga Instagram, kollar typ precis hela tiden och när jag klickar ner det trycker jag automatiskt upp det igen innan jag kommer på att jag nyss var inne. 
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Sitter vid köksbordet och lyssnar på hockeyn som mamma tittar på. 
När vaknade du i dag? Klockan nio tror jag att det var, men låg kvar i sängen minst en timme. 
Vilken är din favorithögtid? Jul för att det är nog typ den enda högtiden jag firar seriöst och det är ju bara så himla mysigt. 
Vad lyssnar du på just nu? Förutom hockeyljudet - Common Denominator med Justin.
Har du någon gång brutit ett ben? Nej! 
Snarkar du? Tror och hoppas att det inte är så. 
Hur går du helst klädd? Brukar bara bli ett par jeans och någon tröja.
Vilket stjärntecken är du född i? Oxe. 
Vad sa du senast? ''varför kollar du inte på hockeyn?'' till mamma när hon var i köket. 
Vad har du i dina fickor? Ingenting. Har nästan aldrig kläder med fickor och i byxorna har jag bara mobilen isåfall. 
Vad köpte du senast? Det var nog fredagsgodiset med Hanna på lunchrasten. 
Hur många gånger har du flyttat? noll! 
Har du blivit sydd någon gång? Nej.
Vad åt du till frukost? Vaniljyoghurt, skivad banan, müsli och en toast + oboy. 
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag gick i 6-års tror jag, eller ettan? Jag var i alla fall himla liten och blyg och lekte väl bara på min första skolas skolgård. Åh vad man saknar det.. 
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På sängbordet.
Är du blyg? Jag tror det, med nya människor i alla fall. Annars är jag väl bara en sån som inte tar så mycket plats heller även fast jag inte är blyg liksom. 
Vad heter du i andranamn? Erika och Eleonora. 
Har du svenskt ursprung? Ja, bara tråkigt nog! 
Har du, eller har haft, något smeknamn? Inget seriöst som alla kallar mig liksom utan det är väl Loofi som Simon säger eller Lovis som man får höra bara någon gång ibland haha. 
alma

finis!!
sv: taaack! och ja du får mer än gärna sno listan! puss

2013-04-14 / 18:36:26
http://almawiola.blogspot.com
jullis

LOVIIIIIIIIIS!!

2013-04-14 / 19:03:40
http://juliafrank.webblogg.se
Cajsa Tapper

WOOOW den översta bilden på dig var gudomligt fin, gaaah åh du är så vacker

2013-04-15 / 16:27:27
http://tappercajsa.blogg.se/
alma

sv: tack finis!!! ja det är verkligen jag med! <3

2013-04-15 / 20:38:07
http://almawiola.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: