4 från mobilen

1. Dagens frukost, avokadomacka! 2. En dimmig morgon, helt magiskt. 3. Min senaste bild på instagram, följ mig @lovisaerika 4. Gårdagens snacks med Simon, hemmagjord guacamole och tortillachips. 
 
Godkvällers allihopa! Tänkte bara slänga upp några bilder ur min mobil från de senaste dagarna. Nu ska jag ta min kära moped hem till Simon och spendera natten där. Förstår inte riktigt att det är söndag men det kan inte hjälpas! Vi hörs imorgon, puss! 
elin

Har lite frågor:) Bor du typ ute i skogen? eftersom det är en lång väg på bilden med dimma! Isf är det jätte coolt hehe:)
Och när var det du fick börja platta håret igen och få pengar av din pappa eller nånting? har du klarat att inte plattat hittils?:)
kram!

2013-04-21 / 18:45:15
http://eliiinengman.blogg.se
Stina

Hej! Du går ju samhäll, hur är det? Är det likt högstadiet? Är det tuff & jobbigt? Kram

2013-04-22 / 07:32:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: