hey its me

Jag är livets sämsta människa på att uppdatera här, men jag har verkligen inte tid till någonting! Känns som jag stressar mig igenom varje dag. Snart hoppas jag att det släpper lite åtminstone när naturkunskapskursen jag läser är slut för det tär på krafterna att jobba heltid och försöka få ihop det med att dessutom plugga på halvtid. Några dagar till av kämpande sen har jag förhoppningsvis klarat av det. 
 
Jag längtar så himla mycket till mina två semesterveckor som börjar ganska snart, bara att hålla i lite till. Det är för bra för att vara sant!! Nu har jag ju inte direkt världens längsta semester heller med bara två veckor, men för lilla mig som typ haft i genomsnitt max en ledig dag i veckan i typ 2 år så känns det helt underbart. Två veckor? Fullt betalt? Att inte behöva gå till jobbet en endaste gång? Ofattbart.
 
Har ju varit så off här att jag inte ens nämnt att jag varit i Wien och hälsat på Julia med tjejerna. Det var en liten minisemester och vi fick verkligen ett litet smakprov på sommaren, det var så varmt och skönt. Vi åt och drack en massa gott, shoppade och bara var lediga för några dagar! 
 
 
Juste, sen vi hördes sist har jag dessutom hunnit bli ett helt år äldre. 21 barre! Också ofattbart, jag är egentligen 12..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: