would you lie with me and just forget the world?

Det har varit en ganska full vecka känns det som men den har i alla fall gått fort för nu är det redan fredag! Veckans bästa har i alla fall varit att jag träffade min näst äldsta vän idag, Louise, och det var så skönt. Det är så skönt att man kan prata på om livets bekymmer och allt mellan himmel och jord i flera timmar på ett café även fast vi knappt träffats på väldigt många månader. Jag saknar henne så himla mycket för hon förstår alltid och lyssnar alltid. Förstår ni vilket dreamteam vi var under våra unga år i Hållstaskolan från dagis till femman? Lovisa Eriksson och Louise Eriksson hahaha, har så mycket minnen med den tjejen och jag hoppas verkligen att vi är vänner forever. 
 
Tips till alla med ett lite sorgset hjärta: ta en fika med en gammal vän precis som jag gjorde idag, lyssna på den här covern av Ed Sheeran (bara för perfekt), ät lite extra mycket godis för det förtjänar du och gosa och pussa på en katt så ska du se att det känns lite bättre. Livet kan vara ganska fint även om hjärtat gör lite ont. 
Tovvsan

Åhh vs parfymer <3

2014-09-05 / 20:05:01
http://tovvsan.blogspot.se/
Sofia

Åh vad mysigt det låter! Superbra tips!

2014-09-06 / 22:08:53
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: