mango

Har glömt visa er den här, min fina bodymist från body shop som jag köpte för ett tag sen när det var rea på den - kunde inte låta bli då. 
 
Igår efter skolan körde jag som sagt runt i Simons bil, vi åkte runt lite överallt och myste bl.a. på Max med lite goda pommes och en lyxshake haha. Sov hos honom också men idag åkte jag hem vid lunch för att hämta bilen och sen åkte jag och hämtade upp Hanna. Vi hade en liten äventyrsdag och åkte också runt lite vartsomhelst, helt plötsligt var vi i Västerås! Vi shoppade lite och åt på IKEA haha, jättemysig dag♥
 
Känns som jag har haft en supervecka! Först och främst behövde jag bara ha ungefär 3 lektioner i skolan på hela veckan så det var ju helt underbart, sen fyllde jag år också och tog även körkort. I onsdags firade Hanna och jag med en slagstaglass efter mitt teoriprov och sedan firade jag även valborg hos henne för att alla planer vi haft innan inte blev av. Även om jag tror att denna vecka är svårslagen så tror jag att nästa vecka blir bra den också, kommer nog beta av ganska mycket i skolan och sen ska jag ha mitt första jobbpass på Parken Zoo. :D Men nu ska jag åka iväg och hämta Simon, puss! 
 
Sofia

låter så himla mysigt!!

2014-05-03 / 19:32:44
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: