är det här allt som blir så dör jag

Idag kan jag äntligen pusta ut och idag har jag spenderat flera timmar görandes ingenting - bara för att jag kan. En stor del av dagen har spenderats ute på solstolen och så har jag skapat en rabarberpaj, mer än så har jag inte gjort men mer än så behövdes inte för äntligen, äntligen blev jag fri från allt matteplugg. Nationella skrevs idag och jag tror det gick OK även om jag gärna hade haft en lite bättre känsla efteråt. Man kan säga att jag har en enda uppgift kvar i skolan för denna termin och det är en historia-inlämning som ska in imorgon, vet inte exakt hur bra den är direkt men det får fan va för nu har jag varit så duktig detta år. Imorgon är det min sista fredag i skolan och jag blir bara gladare för var dag som går. 
#yes
 
Emma Surell

när slutar du egentligen, nästa vecka??? :o

Svar: haha nää utan onsdagen efter❤️ men det är bara 6 skoldagar kvar wihoooo
//Lovisa

2014-05-23 / 17:12:46
http://emmasurell.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: