måndag

Idag var det måndag igen. Först blir man arg att helgen bara försvinner men sedan blir jag glad över hur fort tiden går. Även om det kom snö i förrgår så har man ändå fått se skymtar av våren med krokusar som ploppar upp, fåglar som kvittrar, videungen har slagit ut, solen kikar fram ibland och att det är ljust länge efter att man kommit hem om dagarna. Idag har jag haft min vanliga måndagslektion samhällskunskap där jag skickade in min uppsats om Al-Qaida - så jäkla skönt när man får saker inskickat! Sedan gick jag till friskis och sprang en liten stund innan mamma och jag gick och åt lunch. Sedan har jag haft körlektion och strosat runt lite på stan, nu sitter jag på mammas jobb och vi ska snart köra runt på lite ärenden innan vi åker hem! Helt ok dag. 
Tovvsan

SÅ söt design du har. Gillar den verkligen *_*
Kram :)

Svar: åh tack💕
//Lovisa

2014-03-17 / 22:47:03
http://tovvsan.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: