ludde

Jag har verkligen legat på latsidan när det gäller bloggen de senaste.. veckorna? Jag vet inte riktigt varför, det känns bara som att livet är nere på en tråkig-kurva just nu där man inte vill eller orkar göra någonting. Min storebror fyllde i alla fall år i fredags, han kom dock inte hem utan vi får fira honom någon annan vecka, men jag tänkte att han ändå kunde få ett litet inlägg här i min blogg. Så grattis Ludde ännu en gång♥ Jag blir lite rädd hur fort tiden går, han fyllde hela 23 år när han egentligen i mitt huvud är typ 14 och jag 9. Jag minns som igår när han började övningsköra i vår lilla vita toyota, och jag minns när han hämtade mig i husbybyn när han hade tagit sitt körkort (det är liksom 5 år sedan och om en månad är det jag som tar körkort). Jag har lite dåligt samvete över att jag var så himla dum mot honom när jag var liten, i alla fall så tyckte jag väldigt mycket om att sätta dit honom... jag minns när han hade varit jätteduktig och dammsugit typ hela huset, då gick jag runt och letade efter skräp på golvet så jag kunde säga till mamma att han hade dammsugit för slarvigt hahaha:(, eller när han satt och spelade dator typ en hel dag så höll jag koll på timmarna så jag kunde berätta för mamma och pappa sen så han skulle få skäll... Jag var så himla taskig mot honom och jag önskar att han hade varit lite taskigare mot mig så det hade blivit jämnare liksom, men grejen är att han nästan aldrig var dum utan isåfall bara lite busig. Fast jag var faktiskt inte alltid dum heller, jag minns hur jag alltid gick och väckte honom på morgonen och sedan lagade ihop gröt till oss båda till frukost. Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden ibland, det var så himla mysigt och roligt när man var mindre, men nu bor han i huvudstaden och jag tror inte att jag ens träffar honom en gång i månaden. Även fast det är några år sen han flyttade så känns det ändå konstigt varje gång man tar fram tre tallrikar till bordet istället för fyra♥
Cissipissi

Hahaha jag dör så söt han var i pottfrilla! ;D Gullungar! <3

Svar: hahahhaha ja verkligen! <3
//Lovisa

2014-03-30 / 20:22:36
http://ceciliamaria.forme.se
ludde

min fina lilla syster, väldigt fint inlägg och jag önskar vi sågs oftare! tack tack tack för att du är min syster. du kommer klara av körkortet galant och sedan är det du som får skjutsa mig :) älskar dig <3

Svar: love you too<33
//Lovisa

2014-03-30 / 21:50:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: