hemmadag

Min förkylning blev värre under helgen, vet inte om det var träningen som utlöste det hela eller om det redan var bestämt, men igår kände jag mig såhär sjuk i kroppen och orkade ingenting så Simon och jag kollade på serier ungefär hela dagen haha. Jag somnade med bultande huvudvärk och jobbigt nog var den kvar när jag vaknade. Jag mår lite bättre nu efter en tablett och lite frukost i magen men det finns fortfarande lite huvudvärk kvar och jobbig snuva så jag spenderar nog resten av dagen här i sängen. Jag har precis kollat klart alla top model sverige-avsnitt som jag missat och nu ska jag kolla senaste glee och sen sätter jag nog på Jag saknar dig. Det blir mysigt och skönt med en hemmadag, jag hoppas bara att jag mår bättre till imorgon då jag ska köra risktvåan..
Här är min asgoda frukost, rödavinbärssmoothie och avokadomackor, mmmm! 
olivias | mode, foto & vardag

åh vad gott det ser ut!

2014-03-10 / 10:38:38
http://olivias.webblogg.se
felicia

ser gott ut :)

2014-03-10 / 12:15:08
http://feliciaholmgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: