flying off the edge

Hej på er, ledsen att jag inte har bloggat någonting idag men det börjar märkas av att det har varit vinter ett tag nu. Man blir alltid lika tom på idéer eller saker att blogga om. Min dag har inte varit mycket för världen, jag slutade vid elva som vanligt och åkte hem, åt lite lunch och tittade på hungerspelen, var ju tvungen att se nu igen när jag har läst ut böckerna. Efter den blev jag så sugen på att se tvåan också så jag hoppade i badet med hårinpackning och satt och tittade på catching fire, väldigt mysigt. Sedan gick jag upp, lagade middag till mig själv för att mamma är iväg med jobbet ikväll, och tittade på två avsnitt av carrie diaries. Nu har jag varit duktig och pluggat lite körkortsteori också så jag tror att jag fortsätter med mitt slöande. Jag tycker att jag förtjänar det för imorgon blir det andra bullar - jag och Hanna ska gå och köpa träningskort. Hujedamig, det har varit skönt med all vila jag fått under vintern haha. Menmen, nu är det dags igen! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: