serier

 
Här är typ de serier jag sett/ser just nu. Asså är det någonting jag älskar så är det serier, känns inte som att jag någonsin kommer kunna leva utan en serie att titta på. Nej men det är så underbart, som världens längsta film typ. 
  Tänkte först att jag typ skulle lista de tre bästa eller nånting men det går ju bara inte. Alla här över är så bra eller mysiga på sina sätt liksom, men Spartacus är given bland de bästa för det går inte ens att beskriva hur bra det är när man väl har kommit in i det! De är så himla mysiga allihop och bara så COOLA, asså rysningarna man satt med de sista avsnitten hahaha! Jag och Simon ska se om det snart och jag har längtat så mycket. Game of Thrones är också sjukt bra, och New Girl är så himla mysigt. Ska nog se om det snart igen också. Carrie diaries är också bara MYS, dock finns det bara två säsonger än så länge och kommer inte den tredje snart blir jag jätteledsen :(. Men så det kanske är de fyra som är mina favoriter för de skulle jag utan tvekan kunna se om och om igen, och det är ju faktiskt ett gott tecken :).
Har jobbat massor idag igen & ska snart dra mig hem till Simon, hoppas vi bara ska se prison break idag...
Sofia

verkar som himla bra serier!!

2014-06-05 / 19:38:48
http://skimmer.blo.gg
Karolina

The Carrie Diaries har blivit cancelled tror jag. Så lär inte komma fler avsnitt ever... :(

Svar: ne jag läste det också nånstans :"( så jävla bajs :(
//Lovisa

2014-06-05 / 19:59:42
http://karolina.blo.gg/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: