travel the world

När jag tänker på min framtid blir jag väldigt osäker och nästan lite rädd. Jag älskar kontroll, struktur, ordning och listor så för mig blir det lite jobbigt att inte veta vad framtiden har att erbjuda och var jag kommer vara om några år. Vad ska jag plugga, hur ska jag bo, vad vill jag jobba som och kommer jag att klara av det? Det enda jag är säker på att jag vill är att resa för det har jag alltid älskat. För mig är det oerhört viktigt att åka och se världen, komma iväg och slappna av och att uppleva saker. De här ovan är några av de länder jag bara måste åka till, gärna flera gånger då såklart. Alla bilder kommer från weheartit men jag har gjort collaget. 
 
Idag har jag umgåtts med min pappa med bowling, minigolf, fika och övningskörning. Jättemysigt! Nu tänkte jag mysa vidare i badet med en bok, kan inte bli mycket mer avslappnande än så. Kram! 
 
Emma

Jag älskar också att resa!

2014-01-02 / 23:35:34
http://glittrigamoln.blogg.se
Emma Surell

åh är exakt samma, har ingen aning vad jag ska göra efter gymnasiet!? typ det enda jag vill är att resa och fota överallt!

Svar: ja men exakt jag med!! men sen inser man att det kommer kosta skjortan och att man nog behöver ha ett jobb..:(
//Lovisa

2014-01-03 / 13:09:15
http://emmasurell.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: