simon

Jag kom på att min kära lilla pojkvän inte har fått sin plast på min lista över 50 saker som jag tycker om... Nu är jag uppe i nummer 6 men listan är såklart inte i ordning (det vore lite konstigt om jag tyckte mer om weheartit och vit inredning än min pojkvän...). Han är väl trots allt värd ett eget inlägg här.
 
Han heter Simon och vi har varit tillsammans sen mars 2011. Jag tycker om honom för att han har skrattgropar, för att han ser så stor och stark ut men är världens mes på insidan och för att han står ut med mig. Även om han kan vara så jäkla jobbig när jag är på dåligt humör så kan han säga saker eller skriva saker som får hjärtat att smälta. Han är ganska fåordig och brukar inte göra jätteromantiska saker så man märker när han verkligen anstränger sig eller verkligen menar någonting. Att liksom få ett sms "i miss you:(" typ tio minuter efter att man åkt hem någon gång ibland eller ett tic-tac paket där han har tejpat fast en lapp där det står att han älskar mig är ju verkligen hur gulligt som helst. Och en gång när jag var sur på honom skickade han en bild som han hade gjort på datorn där han hade satt ihop bilder på mig här från bloggen till ett hjärta haha, så himla gullig... 
 
Det skönaste tycker jag är att jag verkligen slappnar av och kan vara mig själv med honom. Vi har verkligen alltid roligt även om vi typ bara sitter hemma i hans soffa. Vi har precis samma humor också och kan typ skratta så vi gråter åt någon jätteliten grej som ingen annan hade märkt. Det skulle verkligen såra mig helt sjukt djupt om det hände oss någonting, har spenderat så mycket tid med honom de senaste tre åren att det vore så himla konstigt utan honom, för nu är han ju alltid där. Han betyder väldigt mycket för mig och jag älskar honom så.♥
mummi

Det hör jag i din berättelse att ni trivs tillsammans,att han är fåordigt ibland brås han Järvinens karlar,puss o kram<3

2014-01-25 / 16:48:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: