nyårslöften

Jag tycker om nyår och det känns så spännande med ett helt nytt år, vita och blanka sidor som väntar på att bli skrivna. 365 dagar som ska hända. Mina mål för det här året ska inte vara så krävande utan bara lite riktlinjer som jag vill följa, förutom körkortet då som jag bara måste klara av. Det jag har kommit på är att jag ska rita mer än vad jag gjort, fotat mer än vad jag gjort, klara av att ta körkortet, vara glad och att vara extra tacksam för det jag har. Ett [jättestort] plus i kanten vore om jag lyckades få mig ett sommarjobb också. Jag hoppas verkligen att det här året blir lika bra som det förra, om inte bättre. Jag längtar oerhört mycket efter att ta körkortet, att känna känslan av att man har klarat det, och friheten att kunna köra vart jag vill. 
 
Min nyårsafton igår blev jättebra, jag hade det trevligt och mysigt hemma hos Simon, precis som vanligt. Vi åt jättegod mat och massa godsaker. Fyrverkerierna var som vanligt jättefina men jag skänker en tanke till alla stackars djur som blir vettskrämda. Några personer fick för sig att skjuta raketer precis här i närheten mitt på dagen idag och min stackars katt som var ute blev helt skräckslagen... 
 
Idag har Simon och jag bara sovit ut och tittat på Sons of Anarchy (som bara blir bättre och bättre för varje avsnitt) och sedan jag kom hem har jag suttit fastklistrad framför Femtio nyanser av honom och en Harry Potter-film. Nu tänkte jag kolla på några Glee-avsnitt ett tag. Livet är bra lugnt och skönt ibland, tummen upp för det. 
 
Elin Ernér

Herregud så fin du är! Gott nytt år!

2014-01-01 / 23:16:45
http://elinerners.blogg.se/
Emma Surell

Gott nytt år Lovisa!! Hoppas du tar körkortet!! woo

2014-01-02 / 16:14:38
http://emmasurell.blogg.se
Ellen (alatariel)

Så himla fina bilder på dig! Och låter som bra löften också :D

2014-01-02 / 21:28:11
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: