jag sluter mina ögon för att kunna se

Halva skolveckan har redan gått och det är skönt! Imorgon väntar torsdag som är jobbigaste dagen i skolan men efter det kan jag äntligen träffa både pappa och Simon.♥ Igår blev det ingen bloggning men jag hade en extra lyxig dag, slutade 11 och åkte hem och badade, tittade på film & glee, lagade middag till mamma och mig och kokade ihop chokladsås som vi avnjöt till glass och banan framför breaking bad. Idag har jag däremot pluggat lite sedan jag kom hem, har inte haft alls mycket på senaste tiden men idag gjorde jag lite spanska och matte så jag slipper stressa med det senare. Det är så skönt att inte ha så mycket på att-göra-listan men samtidigt så vet jag att nästa vecka och veckan efter det blir jobbigare så det är bra att göra klart så mycket jag kan redan nu. Veckorna går så himla fort så det skräms! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: