back to school

Idag får man säga adjöss till jullovet för imorgon är det tillbaka till rutinerna. Jag spenderade min sista dag med Simon, vi hade en lång, sista sovmorgon, gick runt lite på stan, bakade och myste med bästa pommesen på donken haha. Hade det fint igår också när jag fikade med fina vänner. Bra avslut på mitt lov. 
 
Jag har lite smått panik redan nu känner jag, det är slutbetyg och nationella prov som väntar och jag har redan nu en svår grej som ska vara inne den här veckan. Skulle gärna haft lov lite längre... Samtidigt som all stress över skolan måste jag dessutom försöka trycka in en massa körkorts-grejs och allt vad det innebär. Längtar så himla mycket till sommarlovet då man verkligen kan pusta ut, känna att man har klarat av allt och att alltihopa är ur världen. Helt hemskt kommer den här jobbiga perioden dock inte bli, jag ska bland annat till Spanien och så fyller ju 18!! Jag har hur som helst haft ett superbra jullov och jag har hunnit med massor. Jag känner mig dock inte helt utvilad och helt redo för skolan men äsch - bring it! 
Jarina

Åh vad fin bilden är!

Svar: åh taaack❤️
//Lovisa

2014-01-08 / 10:03:24
http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: