hungerspelen

I Spanien (och på de två flygresorna på typ sex timmar blöö) så började jag läsa hungerspelen och läste ut den sista igårkväll. Jag hade precis läst ettan innan på engelska men jag läste om den igen på svenska vilket inte gjorde något då den är så himla bra! Slutet på trean var faktiskt en riktig besvikelse och jag är så ledsen över det, ville absolut ha mer kärlek haha för det är ju det som är det bästa i böckerna... menmen, allt som allt tycker jag att de är bra så jag ska mysa med att titta på filmerna än en gång någon kväll. 
 
Idag har jag fått svenskaprovet ur världen och har unnat mig lite godis! Sitter hemma just nu och jag tror att Simon och jag kanske ses imorgon istället för idag. Hursomhelst blir det nog bra, ha en fin fredag alla fina♥
Ellen (alatariel)

Ååh vad jag får lusta att läsa dem igen, var ju en tid sen. Haha! Om inte mer än ett år sedan jag läste dem. Men de är verkligen så himla bra. ^^ Fin bild också! :)

2014-02-28 / 17:52:46
http://alatariel.papper.fi
Thursday

Åh läste faktisk också ettan och tvåan utomlands för ett tag sedan. Började på trean men den blev så tråkig i längden att jag la ifrån mig den och har aldrig läst klart den sen dess haha!

Svar: det är jättesynd att den inte var lika bra som de två första:(
//Lovisa

2014-02-28 / 19:17:23
http://thursdaygal.com
Sofia

åh skulle också vilja läsa dem! måste bara läsa ut massa andra böcker :)

2014-02-28 / 23:54:06
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: