bäst just nu

Beside you - 5 seconds of summer Thought of you - Justin Bieber In my bones - Ron Pope POV -McFly 
Unpredictable - 5 seconds of summer If I die young - The band perry Be alright - Justin Bieber 
Bedroom - Alvaro Estrella No scrubs - Glee Believe - Justin Bieber That girl - McFly
 
Jag snöar alltid in mig när det gäller musik, det jag lyssnar mest på nu är 5 seconds of summer och Justin Bieber. Jag älskar gamla favoriter också, som That Girl med McFly, minns hur jag satt i klassrummet i hållsta och tittade på musikvideon på youtube och en kille skrattade åt mig så jag kan inte ha varit äldre än 9 år. Älskar den lika mycket än idag, den är så jäkla härlig! Och juste, hahahaha, Bedroom låten är ju bara så himla härlig också... Man kan inte sitta still till den. 
 
Tog en paus i pluggandet för att skriva lite här, har matteprov imorgon så det sitter jag och pluggar till. Råkade kanske kolla på ett avsnitt av Carrie Diaries också, men jag känner mig faktiskt ganska förberedd - så förberedd jag kan bli i alla fall - så det gör ingenting. Ska bara repetera lite till innan det får räcka. Min dag var ganska händelselös idag förutom att Hanna och jag gick iväg till körskolan och skrev in oss efter skolan. Blir lite nervös för nu börjas det! Men tänk vad glad jag kommer vara när jag har körkortet i handen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: