torsdag

Åh vad jag längtar efter lite solblekt hår, grönska och sommarkläder.....!!
Det har varit en sån skön dag idag i och med att jag var ledig från skolan, kunde för en gångs skull sova ett tag till och sedan gå upp helt utan stress. Hade dock utvecklingssamtal vid tre men det gick fort! Efter det kom Simon hit och vi hade en sån mysig dag, har saknat honom så mycket eftersom vi sågs senast i lördags.. Det jag egentligen borde ha gjort idag är att plugga till svenskaprovet imorgon, men det har jag helt enkelt inte orkat för det är så tråkigt och så konstigt... får hålla tummarna att jag lärt mig bra på lektionerna men det tror jag nog att jag har. Nu ska jag snart krypa ner och titta några gossip girl avsnitt innan jag somnar istället. Imorgon är det fredag - wohooo! 
 
Celine

Du är absolut inte den enda som längtar efter det haha!

2014-04-03 / 22:12:51
http://celinelf.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: