tisdag

Har precis mumsat i mig detta, så fruktansvärt gott, samtidigt som jag i desperation pluggat lite körkortsteori. Nu är det nära och det känns väldigt läskigt. Håller alla tummar jag har att jag ska klara det! 
 
Idag är det tisdag men det är som fredag eftersom jag är ledig imorgon och på torsdag, så himla skönt! Har varit produktiv idag: gjort det muntliga nationella i engelska, haft körlektion, läst ut körkortsboken, gjort körkortstester och fotat lite. Gud vad jag längtar tills jag har mitt jäkla körkort i handen!!! 
Sofia

åh så himla gott!
hoppas du klarar så du får körkortet! du som kämpat så hårt!!

Svar: ja verkligen! åh tack, hoppas jag med!! <3
//Lovisa

2014-04-29 / 20:04:30
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: