polaroid

Beställde hem lite polaroids förut med bilder på lite allt möjligt fint som finns, hade 100 gratis hos Fujifilm så varför inte liksom. Har hängt upp några i mitt rum, blev jättefint! 
 
En liten update av mitt liv idag: har spenderat dagen i mammas lägenhet då vi har byggt ihop en massa IKEA-möbler och även övningskört mycket. Snart är det dags för mina körkortsprov och jag blir så himla full av ångest, jag vill så gärna klara det och jag borde verkligen klara det, men tänk så gör jag inte det? Har därför dessutom pluggat massa teori i ren desperation idag hahaha. Nu på kvällen åt vi också en jättegod middag här hemma och firade min storebror lite försent över en blåbärspaj. Det var mysigt. 
 
Nu tänkte jag hoppa ner i badet för att slappna av en stund, det känns som att det behövs för det är mycket på gång nu. Har lite plugg över lovet som jag inte ens skänkt en tanke på vilket jag kanske borde ha gjort haha, sen allt med körkortet och sen ska jag dessutom på en jobbintervju för mcdonalds på tisdag. Sånt gör mig ju lite stressad eftersom det är utanför min comfortzone, men jag tänker att det är bra att gå och ta chansen! Och skulle det gå piss och vara helt hemskt så är det inte hela världen eftersom jag redan har ett sommarjobb (wiiiiiho) och det är över på en timme. Dock vill jag inte att nästa vecka ska börja. Låt det bara vara lov förevigt. 
 
Sofia

vad fint!

2014-04-18 / 22:02:02
http://skimmer.blo.gg
Moa Andreasson

Älskar poloroid bilder! Betalade du endast frakt eller var det helt gratis? : D Glad påsk!

Svar: betalade frakt men det var typ 30kr:)
//Lovisa

2014-04-19 / 10:29:11
http://megapixell.blogg.se
Agnes

Åh, ska också på jobbintervju på tisdag. Riktigt pirrigt. Men grattis till det andra jobbet! :)

2014-04-19 / 11:17:57
http://kapitulera.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: