och jag tänker alltid på dig i april

Hej alla fina, det är mycket på gång i mitt liv just nu känns det som - därför hittar jag inte alltid tiden till bloggen. Dagarna går så fort också, jag tror att jag har bloggat "idag" men idag visar sig vara iförrgår istället, haha. Den senaste månaden (tror jag), har jag totalt haft två gruppintervjuer och två individuella intervjuer, de senaste två var i tisdags och idag. Chuppchupp sa det bara, hann inte ens bli nervös innan! Och då är det värt att nämna att jag faktiskt inte varit på en enda jobbintervju innan detta, så ni förstår säkert stressen+oron jag har känt, men som tur är har allihopa gått jättebra! Förutom allt med det här så är det mycket som händer i helgen, bland annat introduktionshelg på Parken Zoo, och körkortet närmar sig och jag har nu under 10 dagar kvar. Håller tummarna att jag klarar det direkt!! Annars så rullar livet på men jag ska pusta ut så hårt när den här veckan och nästa vecka är över, då är det förhoppningsvis mycket som försvunnit från mitt huvud och mina axlar. Mina föräldrar är dessutom borta en vecka nu så jag har huset för mig själv, iförrgår myste jag med Simon, igår med Hanna och idag kommer alla mina fina tjejer hit för tacos och gos. Blir bra det!
Emma Surell

lycka till på körkortet om tio dagar lovisa!! YOU GO GIRL

2014-04-24 / 19:40:16
http://emmasurell.blogg.se
Sofia

oj så himla mycket som händer! men du kommer klara körkortet galant! :D

2014-04-24 / 22:00:55
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: