monday

Idag har jag haft en jätteskön dag, ett bra avslut på lovet! :-) Först och främst så sov jag och Simon ut vilket var superskönt. Lite senare gick vi ner till rosenfors där det är huuur fint som helst med blommor över hela marken och strosade runt där lite medan jag tog några bilder. Lite efter lunch cyklade jag hemåt för att säga hejdå till min storebror som skulle åka tillbaka till stockholm. Sedan dess har jag i princip varit ute i solen idag igen, så himla himla skönt, och passade på att läsa mer i körkortsboken. Alldeles nyss åt jag korvstroganoff med fullkornsbulgur ute i solen också, så himla mumsigt. Jag började nästan tro att det var sommarlov där ett tag men det blir det snart! Snart tänkte jag unna mig ett bad för att vila ut det sista innan man måste hitta någon slags energi för att orka med de här sista veckorna i skolan...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: