day 2

9 loves
- Jag älskar min pojkvän, min familj, mina kissemissisar och mina vänner! 
- Jag älskar att resa.
- Jag älskar musik och de jag lyssnar mest på är självklart 5 Seconds of Summer och Justin Bieber. 
- Jag älskar verkligen att köpa kläder, det är sjukt och hemskt men jag mår så himla bra utav det. 
- Jag älskar sommar och sol så himla mycket, man känner verkligen lyckan ända in i själen en fin, solig dag. 
- Jag älskar att bada och simma och hoppa i och flyta och snorkla och allting.
- Jag älskar att avsluta saker, att få saker gjorda och avklarade så jag slipper ha dem i mitt huvud
- Jag älskar att äta och mina dagar cirkulerar oftast kring att äta och vad jag ska få äta snart
- Jag älskar att sova. Jag brukar inte sova särskilt länge men att bara få lägga sig ner i sin säng efter en lång dag och liksom äntligen få slappna av och ha lite lugn och ro, det är så underbart. Man bara ligger där still och sover liksom, så fridfullt och skönt. Nu ska jag faktiskt sova, hihi. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: