babylips

Fick hem ett brev häromdagen där det stod att jag hade ett paket att hämta ut på Konsum, what?? tänkte jag. Gick dit idag och hämtade det och fann dessa två Babylips från Maybelline. Jättebra ju, har hört att de ska vara jättebra och kan redan säga att de smakade fett gott hahaha. Så tack så mycket! 

Torsdag idag alltså, dagen som alltid är jobbigast på hela veckan. Idag har jag gjort tre prov, ett i historia, ett i entreprenörskap och ett muntligt i matte. Skönt ändå för nu är allihopa ur världen! Åkte hem till Simon efter skolan och vi såg det nya Game of Thrones-avsnittet, men nu är jag hemma i min ensamhet och tänkte kolla på Top Model strax och samtidigt skriva klart min rapport i medieproduktion så jag får ännu en sak gjord idag. Efter det blir det nog mitt vanliga Gossip Girl-mys, tycker att jag förtjänar det idag. Puss
Hanna Karlsson

Haha exakt samma sak med paketet hände med mig i veckan!

2014-04-10 / 21:08:31
http://hannakarlssson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: