10 days

Börjar med en utmaning från och med idag, ni får självklart också vara med (inte jag som kommit på utmaningen) men gör en egen bild för denna har jag gjort. :-) 
 
10 facts
1. Jag är inte en särskilt social människa utan jag trivs bra hemma på mitt rum med en serie, haha...
2. "Jag tycker oftast inte om folk, alls" stämmer oftast bra in på mig, det är få människor jag tycker om till 100% och inte stör mig på
3. Katter är självklart mitt favoritdjur och tycker oftast om dem mer än människor
4. Jag pratar asmycket i sömnen, varenda natt. Simon spelar alltid in och det är så kul att lyssna, det är oftast bara randomsaker som att jag blir jättearg på honom för att han bara ligger där när jag vill visa honom någonting. Och senast jag sov med mamma hade jag sagt "men vad gööör drottningen?". 
5. Jag är en perfektionist och kan sitta och sudda samma ord tio gånger tills jag tycker att det står fint, eller riva ut hela sidor och skriver om dem om jag gjorde nåt fult. 
6. Jag kan bli så upprörd när jag hör/läser om sverigedemokraterna och vad deras politiker har sagt/skrivit att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag blir så arg att det finns sånna hemska människor som verkligen inte bryr sig ett skit om andra enbart p.g.a. hudfärg, religion eller vilket land man kommer ifrån. De känner ju inte människorna och då tycker jag faktiskt inte att man kan säga något om dem. 
7. Konstigt nog så tycker jag inte om gäspar, dels för att vissa låter så himla äckligt och dels för att de smittar av sig så man själv blir trött hahaha...
8. Jag har nog lite för höga förväntningar på mig själv och prestationsångest ibland.
9. Jag är hungrig jämt (eller sötsugen).
10. Jag är oftast glad men jag skrattar dessutom när jag är arg/rädd o.s.v. vilket gör att många tror att jag alltid är glad. 
LOVISA [ foto & vardag ]

Nr 1 & 2 stämmer verkligen in såå bra på mig också! Det är obeskrivligt skönt att bara ligga i soffan och kolla på tv eller liknande ^^

Svar: ja!!
//Lovisa

2014-04-20 / 17:59:44
http://llovisafritzson.blogg.se
Emma Surell

åh 1an och 2an sååå jag!

Svar: haha wohooo jag är inte ensam<33
//Lovisa

2014-04-21 / 20:44:52
http://emmasurell.blogg.se
Emma

1an, 2an och 3an är så jag! Haha :) snor denna tror jag med hoho!

Svar: gör det:)
//Lovisa

2014-04-22 / 23:33:43
http://emmalottaa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: