whatever happens tomorrow, we had today

En söt liten gubbe på stan skulle lägga ner sin filmaffär så han sålde alla filmer för 12:-. Jag tänkte vara lite snäll och köpte de här två, har redan sett Valentine's day kom jag på efteråt, haha, men hoppas att den andra är bra i alla fall! Föresten så är jag en riktig sucker för kärleksfilmer, såg världens finaste igår som heter En dag. Låg och grät för den var så fin men samtidigt så jäkla sorglig. Filmer som den och de av Nicholas Sparks böcker krossar verkligen mitt hjärta men ändå kan jag inte sluta älska dem! En Dag, The Notebook, A Walk To Remember, Safe Haven och Letters to Juliet är några av mina favoriter som är bara så fina. Vet ni nån fin kärleksfilm som man bara måste se? 
josefin hjelmäng

valentine's day, världens bästa film genom tiderna!!

2013-09-17 / 21:13:19
http://josefinhjelmang.blogg.se
Elin Ernér

sv: Tack så jättemycket!!

The notebook är den absolut bästa kärlekshistoria jag vet på film. Den är fin även i boken också (om du har läst den?) Sen gillar jag 500 days of summer, the vow, a walk to remember och the lucky one!

Svar: Jag har sett alla utom 500 days of summer, har tänkt se den ett tag! Älskar ju både Zooey och Joseph!!
//Lovisa

2013-09-17 / 21:20:02
http://elinerners.blogg.se/
Emma

Jag gillar Moulin Rouge, Notting Hill, Pretty woman och Moonrise kingdom!

2013-09-17 / 22:21:21
Elin Ernér

sv: Jaa, bästa skådespelarna!! Zooey är ju ca världens finaste, och Joseph är inte heller fel....!
Dock en lite sorlig story, det är ju inte direkt ett lyckligt slut eller så. Första gången jag såg den gillade jag den inte, men efter att man har tittat nån gång blir den bättre!!

2013-09-17 / 22:35:22
http://elinerners.blogg.se/
Cajsa Tapper

DEAR JOHN<3333

2013-09-19 / 13:40:42
http://tappercajsa.blogg.se/
Minna

Åh tack för lite filmtips! Har sett några av dem! Safe haven är såå himla bra och sorglig! Därifrån jag fick inspiration till kort hår :p

2013-09-20 / 23:12:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: