tisdagslista

Snodde den här listan från Cajsa.
Låt säga att du får bestämma hur du dör. Beskriv den scenen.
Jag måste svara som Cajsa gjorde, jag vill dö utan sjukdomar och framförallt utan demens. Jag vill bli en söt liten gumma som blir gammal och sen bara somnar in i min säng. 

 

Vem är den klokaste du vet?
Jag vet faktiskt inte... 

 

När älskar du att leva?
När man skrattar så man får ont i magen, när man myser i sin nybäddade säng med godis till nån mysig film, när man badar i havet (obs hajfritt), när man bara känner att man är så glad och mår så bra och när man är på en resa! 

 

När tycker du att livet suger?
När det är grått, kallt och fult ute och man har glömt bort hur det känns att inte frysa, när man har en dålig dag och allt och alla känns så jävla jobbiga och dumma, när man har missat nånting kul och när man är sjuk och måste vara ensam hemma i flera dagar. 

 

Vilka är dina 5 top-artist på Spotify just nu?
One Direction, Ron Pope, Danny, Darin och Justin Bieber. Haha shit...

 

Vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
Haha oj vad svårt att komma ihåg men ja, jag la till Simon med flit i min, Julia och Idas konversation på skype och låtsades att det var ett misstag... Det var ju början till allt typ!:)

 

Vad var ditt nickname på Lunarstorm?
Tjejen96 hahahahhahaha!!! 

 

Vem skulle spela huvudrollen i filmatiseringen i ditt liv?
Oj vad svårt. Ingen aning, jag? 

 

Vilken låt skulle vara soundtracket?
Nån av mina favoritlåtar tror jag väl.. 

 

Om du var tvungen att krydda all din mat med en krydda (ej salt/peppar) för resten av ditt liv, vilken skulle du välja då?
Typ salladskrydda hahaha.. 

 

Vad är det skönaste du vet?
Massage i hårbotten, bli kliad på ryggen, kunna vakna av sig själv på morgonen, fotmassage och känslan när man bara kan slappna av efter nånting jobbigt eller stressigt. 

 

Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Shit vad svårt, godis och film??? haha.. 

 

Vilka egenskaper värdesätter du hos andra? Ärlighet, att man kan lita på den och såklart snäll och omtänksam. Tycker också de som vågar vara sig själva är värda en applåd. 

 

Vilka egenskaper har du svårt för hos andra?
Egoister, sånna som är beroende av uppmärksamhet hela tiden, lögnare och falska personer. 

 

Hur länge tror du att du kommer blogga?
Åh jag vet inte, några år till tror jag säkert! 

Sofia

Jättefin bild! och lista

2013-09-03 / 16:29:53
http://skimmer.blo.gg
Elaine

Bilden var jättefin! :)

2013-09-04 / 08:19:57
http://mademoiselleElaine.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: