plugg

Just nu sitter jag och pluggar, har två svåra prov nästa vecka i samhällskunskap och matte! För att inte deppa ihop totalt äter jag björnbär och glass och lyssnar på den bästa låten i musikhistorien som gör att man blir så jäkla happy (och hur bra sjunger inte Taylor liksom)! Här är några bilder ur min mobil från de senaste dagarna: 
1. Jag kämpar på med fullständiga andragradsekvationer, kvadreringsregler, PQ-regler o.s.v. o.s.v. // 2. Simons ögon är bara för fina :( // 3. Hannas och min smoothie på donken idag på rasten med tjejerna! (ser ut som spya hahaha men det var helt ok gott!) // 4. Ägg och potatismackor till bästa LOL!!!
Ellen (alatariel)

Ush att läsa till prov är så jobbigt, men det är ju nåt man måste göra. :3 Mysiga bilder.

Svar: ja precis... man får göra det bästa av det och mysa lite samtidigt med någonting gott! tack! <3
//Lovisa

2013-09-27 / 14:09:07
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: