fall

Nu kan man väl ändå säga att det är höst! Det är ju ändå en väldigt mysig årstid, det blir hur fint som helst ute med alla färgglada löv, man får mysa i raggsockor, man har halsdukar lindade runt halsen och man kan dricka hur mycket varm choklad som helst... Gillar ni redigeringen på bilden föresten? 
 
Hej föresten! Idag är det nog en av veckans värsta dagar, onsdag, men den är snart till ända och den var inte så värst jobbig egentligen. Kom hem från skolan kring fyra och sen dess har jag bara kollat serier, kikat runt på datorn och ätit middag. Pappa skulle komma hem snart och jag ska kanske övningsköra till farmor och farfar om det inte blir för sent, vi får se hur det blir. Annars blir jag nog bara kvar här med datorn och tittar på en film eller nånting annat mysigt. Puss
 
mummi

Du har fottat o fixat såå fint.Jag tycker oxo om hösten,alla vackra färjer i naturen och luften är frisk o att mysa inomhus tända ljus och ha raggsockor kramisar<3

2013-09-25 / 19:57:46
Ellen (alatariel)

Gillar verkligen bild, väldigt nice redigering. :D Och ja hösten är verkligen en mysig årstid. ^^

2013-09-28 / 20:36:04
http://alatariel.papper.fi
Nathalie B

Diggar bilden!

2013-10-05 / 21:45:05
http://wolfshriek.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: