plugg

Tänkte spendera det som återstår av denna onsdag med att plugga. Det är mycket som händer nästa vecka och veckorna nu innan det blir jullov, bland annat en samhällsinlämning, ett matteprov, spanskaprov, historiainlämning och ett engelskatal. Känner redan nu hur stressat det kommer vara så jag tänker försöka vara ute i god tid med allting för att göra det lite lättare. Det värsta är ju såklart engelskatalet, har aldrig varit ett särkilt fan av att hålla muntliga saker och nu är det dessutom på engelska... efter det kommer historiainlämningen för att den är verkligen hur konstigt som helst och vår lärare är jättehård på allting vi lämnar in så det måste vara hundratio procent perfekt. Jag ska kämpa på lite extra nu när det bara är några veckor kvar tills man får vila ut lite igen! 
 
Sofia

jag har också mycket nu innan jul, eller just nu är det rätt lugnt, men den senaste veckan har varit full och de andra kommer nog bli minst lika fulla med prov, inlämningar, läxförhör och redovisningar!
men det kommer nog bli bra! bara man får något gjort :)

Svar: ja precis! det gäller att prioritera och börja i god tid! lycka till med ditt, kram! <3
//Lovisa

2013-11-27 / 19:18:13
http://skimmer.blo.gg
Cajsa Tapper

Duktig du är! Känner verkligen samma sak, men jag orkar inte ta tag i det :( Har fem inlämningar/prov nästa vecka och knappt något denna veckan, sjukt dåligt planerat...!

Svar: ja!! det känns som att alla lärare pratar ihop sig om att lägga allt samtidigt för det är verkligen alltid så, först ingenting sen poff kommer allting! man får liksom ingen struktur i pluggandet heller, jag känner mig så jäkla ovan vid att plugga att jag knappt vet hur jag ska göra! om man hade nån grej hela tiden skulle det gå lättare och man skulle slippa stressa ihjäl sig!
//Lovisa

2013-11-27 / 20:13:41
http://tappercajsa.blogg.se/
Linda [fotoblogg]

Så himla jobbigt när lärarna alltid sätter in allt innan lov, så är det alltid för oss.. Vilken linje går du förresten? :)

Svar: ja det är verkligen alltid så! jag går sam-media, andra året:)
//Lovisa

2013-11-27 / 21:54:44
http://lindassphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: