before i die

Älskar att titta runt på before i die-bilder, man blir ju så taggad på life hahaha. Kan verkligen garva ihjäl mig åt vissa också, typ som "drive a bus" HAHAHA. Väldigt fint är det i alla fall! Jag ska köpa någon fin bok och skriva ner hela min lista i den, blir så kul att stryka vart efter. 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på lite Glee och gosa med katten innan jag ska sova! Imorgon är det äntligen fredag, ska bli jätteskönt. Min dag idag har inte varit särkilt spännande, efter skolan kom Simon hit idag igen och vi hjälptes åt att plugga inför hans matteprov imorgon. Bra har jag det i alla fall! 
Ellen (alatariel)

Åh vad bra idé med med boken! ^^ En del av dessa posts kan nog vara så väldigt larviga, haha. :D

2013-11-15 / 16:16:31
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: