plus och minus

+ Jag har cyklat totalt 2 mil idag, fram och tillbaka från skolan, och är galet stolt över mig själv! Ida cyklade med mig imorse och det gick mycket lättare då, hemvägen var typ fem gånger jobbigare med massa uppförsbackar och motvind. Men vädret var helt perfekt! 
- Min dumma pojkvän har på något vis lyckats övertala mig att vi ska ha en ''nyttig månad''. Jag har dock ändrat reglerna lite för mig själv så för mig gäller endast godislöfte. Tillräckligt jobbigt eftersom att godis är det bästa jag vet. Har överlevt en hel vecka utan godis nu men det skriker inom mig. Bara. 24. Dagar. Kvar. 
+ Frukt och bär! Nummer två på min lista över goda ting i världen. Får bli min räddning nu när jag inte får äta något godis. Ni skulle sett handlingslappen förut, kiwis äpplen bananer apelsiner osv.osv. Gott är det i alla fall! Mumsiga jordgubbar för endast 19:- som Simon och jag mumsade på i rosenfors och två perfekta apelsiner som precis slank ner i min mage. 
- Jag har hur mycket matte som helst att göra och får panik. Har ett matteprov imorgon och sedan ska jag ha ett restprov som jag missat eftersom att jag bytte gymnasium och sen har vi nationella i matte också. Jag vill verkligen ha bra betyg i matte så jag är så hård mot mig själv just nu och verkligen stressar sönder...
+ Imorgon är det som fredag och det blir en långhelg! Lite ledsen är jag över att jag inte ska se One Direction som några av mina bajskompisar ska, men Simon har lovat att komma och mysa med mig så det blir bra det. ♥
 
Tre + och bara två -, positivt!!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: